Doszły nas informację że technika AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) zadebiutuje w czerwcu i nie będzie korzystać z SI. Niedawno ogłoszono też dodanie jej do gier na konsolach Xbox Series X/S.
FidelityFX Super Resolution ma być bezpośrednią konkurencją dla NVIDIA DLSS które wymaga mniejszych nakładów pracy przy implementacji w grach. Od sukcesu tej techniki będzie czy nowe karty graficzne Radeon RX serii 6000 staną się faktycznie konkurencyjne dla kart NVIDIA GeForce RTX 3000 pod każdym względem, nie tylko wydajności w rasteryzacji.
YouTuber'a o pseudonimie Coreteks ogłasza że AMD w czerwcu zaprezentuje finalny projekt techniki FidelityFX Super Resolution. Możemy się spodziewać, że konkrety dotyczące nowej funkcjonalności poznamy podczas konferencji AMD, która odbędzie się 1 czerwca w ramach targów Computex w Tajpej.
Podczas konferencji prasowej AMD zostaną ujawnione mobilne karty graficzne Radeon RX 6000. W tym samym czasie producent może ogłosić finalny projekt FSR. Według informacji sprzed kilku tygodni, początkowo FSR będzie początkowo wdrożony na PC, a później także na konsolach Xbox Series X/S oraz PlayStation 5.
AMD FlidelityFX Super Resolution znajdują się już u developerów gier. W przeciwieństwie do NVIDIA DLSS, w przypadku FSR nie ma mowy o uczeniu maszynowym, tym samym nie wymagane są żadne wyspecjalizowane jednostki pokroju rdzeni Tensor. AMD FSR ma być w pełni otwartym standardem który jest kompatybilny nie tylko z kartami graficznymi AMD, ale także NVIDII. Wciąż nie znamy wydajności w konkretnym odniesieniu do NVIDIA DLSS.
Źródło: AMD, Coreteks, informacja własna.
FidelityFX Super Resolution ma być bezpośrednią konkurencją dla NVIDIA DLSS które wymaga mniejszych nakładów pracy przy implementacji w grach. Od sukcesu tej techniki będzie czy nowe karty graficzne Radeon RX serii 6000 staną się faktycznie konkurencyjne dla kart NVIDIA GeForce RTX 3000 pod każdym względem, nie tylko wydajności w rasteryzacji.
YouTuber'a o pseudonimie Coreteks ogłasza że AMD w czerwcu zaprezentuje finalny projekt techniki FidelityFX Super Resolution. Możemy się spodziewać, że konkrety dotyczące nowej funkcjonalności poznamy podczas konferencji AMD, która odbędzie się 1 czerwca w ramach targów Computex w Tajpej.
Podczas konferencji prasowej AMD zostaną ujawnione mobilne karty graficzne Radeon RX 6000. W tym samym czasie producent może ogłosić finalny projekt FSR. Według informacji sprzed kilku tygodni, początkowo FSR będzie początkowo wdrożony na PC, a później także na konsolach Xbox Series X/S oraz PlayStation 5.
AMD FlidelityFX Super Resolution znajdują się już u developerów gier. W przeciwieństwie do NVIDIA DLSS, w przypadku FSR nie ma mowy o uczeniu maszynowym, tym samym nie wymagane są żadne wyspecjalizowane jednostki pokroju rdzeni Tensor. AMD FSR ma być w pełni otwartym standardem który jest kompatybilny nie tylko z kartami graficznymi AMD, ale także NVIDII. Wciąż nie znamy wydajności w konkretnym odniesieniu do NVIDIA DLSS.
Konferencja AMD odbędzie się o 4 nad ranem, 1 czerwca. Całą relację i streszczenie najważniejszych premier będziecie mogli przeczytać na naszym portalu po konferencji. Zapraszamy!
Źródło: AMD, Coreteks, informacja własna.